Πέμπτη 29 Ιανουαρίου 2009

Καπου καπου ερωτευομαι...


Με επιασε παλι
Αυτο που λεμε αυτοκριτικη; Αυτο που με σπρωχνει να γραφω;
Απο που να πιαστει η μερα σου;
Απο τα προφιλ που ακυρωσες στο φεισμπουκ
Απο τα προφιλ στα σαιτ γνωριμιων
Απο το σφιξιμο στο στομαχι που σε γνωρισα
Απο το χαμογελο σου που εμοιζε να με λυπαται
Απο την σχεση την αληθινη που ζητας
Αν ερωτευθω εστω για λιγο θα στο χρωσταω
Πανε χρονια
Εως τωρα δεν ειχα καταλαβει ποσο μου ελειπες
Πριν ακομα σε γνωρισω
Ελιωσα μπροστα σου
Διαφανος
Μυριζα βουτυρο, καρυδα και βανιλια.
Ειναι μερες που αντικριζω τις αδυναμιες μου σε καθε φωτεινη γωνια του προσωπου σου
Λιγος για σενα σημαινει πια λιγος ανθρωπος
Οπου το κακο φυτρωνει εγω σφυριζω αδιαφορα
Τοτε σε σκοτωσα
Μετα με σκοτωσες εσυ
ποιος θα κερδισει
Στα σημεια παιζεται η παρτιδα
Αρκει μονο μια στιγμηΠερτπατησαμε χωρις να κραταμε τα χερια ο ενας του αλλου
Μου εχω δωσει τοσες πολλες ευκαιριες και δεν θυμαμαι πια να ληστευω ζωες για την συλλογη μου
Τους τελευταιους μηνες ειχα μαθει να μην φοβαμαι και τωρα καταλαβα οτι αυτο ηταν ψεμα
Απλα ειχα μαθει να κρυβω το κεφαλι μου στην αμμο
Δεν ειναι οτι δεν σε καλοδεχτηκα
Ειναι που δεν ειχα κατι να σου δωσω
Καποιοι "εσυ" το καταλαβαινουν νωρις και σωζωνται και καποιοι αλλοι πεφτουν με τα μουτρα.
Σου γραφω αποψε γιατι δεν μπορεσα να στο πω
Η παραξενη μου φυση εχει διαλεξει να σου παραδωθει
Σε ερωτευομαι
Θα θελα εσυ, απλα, να μου χαρισεις αυτο το "χορο"

8 σχόλια:

b|a|s|n\i/a είπε...

δεν είναι παιχνίδι ο έρωτας. ο αληθινός. δεν υπάρχουν παρτίδες. παίχτες. συμπαίχτες. μόνο στιγμές. και ψυχές. αληθινές. χορός. με τα χέρια κρατημένα. πραγματικά.
καλημέρα!

One Happy Dot είπε...

Νομίζω ότι ακούω μια παράξενη μελωδία και σαν να βλέπω μια σκιά στο βάθος να κινείται, σα να χορεύει, σα να αιωρείται...

apparos είπε...

Να τα κοιτάξεις τα συμπτώματα! Μπορεί να είναι κάτι σοβαρό και να βρεθείς να το διασκεδάζεις και να περνάς καλά!

Στον χορό του έρωτα!

tovenito είπε...

όταν νιώθω οτι απευθύνεσαι σε κάποιον που σε διαβάζει δεν μπορεί να μου βγει εύκολα το σχόλιο. γιατί κάποιοι "εσύ" μπορεί να είμαστε κι εμείς

.......marmarigi....... είπε...

perfect!!!

stella είπε...

τι εγινε νινι?
ερωτευτικαμε?

αχ!
και στο ελεγα ερωτεψου εμενα να περνας καλα!
Αλλα εσυ εκειιιιιιιιιιιι!!!

Ανώνυμος είπε...

κάπου κάπου ερωτεύομαι κι εγώ... ωραίος τίτλος.

Eulie Aeglie είπε...

μυρίζεις βούτυρο, βανίλια - κάθε μέρα σ' ερωτεύομαι

Myspace profile:Πήγα κ' ήρθα, που λενε...

Αν με βαρεθηκες...

Σημειωση για τις ετικετες...

Θεώρησα πρέπον να αναφέρω τον δημιουργό και τον τίτλο του έργου τέχνης που επισυνάπτω κάθε φορά στην εκάστοτε ανάρτηση… Ελπίζοντας να βοηθήσω έστω και λίγο την αισθητική μας… Δείτε λοιπόν τις ετικέτες…

Για Μένα

VerveEarth (Τι να κανω αφου με παρακαλεσανε οι ανθρωποι να τους διαφημισω!!!)

ok...that's just ego!!!