Τρίτη 27 Ιανουαρίου 2009

Καλλιαρντοσυνη



Αααααχ… Ποσο καιρο εχω να γραψω βρε παιδι μου. Πολύ καιρο. Τι να πεις; Μαλλον ότι ειχα να πω το ειπα. Αποχωρησε και ο φιλος μου ο Uber. Φιλος…λεμε τωρα. Προχθες αφαλοκοπηκαμε πανω από το τελευταιο εκλερακι που ειχε μείνει στο τραπεζι. Αν είναι ετσι οι φιλοι… Είναι ισως που γυμναζομαι κιολας και μου τρωει ολο το ενεργεια. Ναι, γυμναζομαι. Χθες εκανα ένα κοιλιακο. Όχι ένα κοιλιακο παραπανω. Ένα μονο του. Τι κουραση θεε μου-το θεος με μικρο θητα, μην χεστουμε, αφεντικα και δουλοι. Είναι μηπως που εχω αναδρομο Ερμη; Στελλα…δικιο δεν εχω; Μα όλα να τα βρισκει αυτό το παιδι; Εδώ σου λεει προβλεπει με ακριβεια Λονδρεζου. Εγω παλι μιας και το ανεφερα, προβλεπω ακριβεια στην Ελλάδα. Ναι,οικονομικη κριση. Γεματο το Αττικα το Σαββατο. Όχι, ψωνιζανε. Κανονικα. Γιατι η κουλη το θελει το Τομυ, αλλα που λεφτα για Τομυ. Gossip girl εκπτωσεων εχεις δει; Ε, στην Αθηνα εχει μονο από αυτά. Στο κεντρο λεω. Γιατι Κολωνακι και Πολιτεια(φτου κακα) εχει καμια 100ρια κανονικα. Τα ξαμολυσανε κατι αντι οικολογοι και λυμαινονται τους φυσικους πορους. Φυσικο προιον όμως θεωρεις και το γκομενακι που φυεται στο γκαζοβιλατζιο. Καιρο εχω να πάω. Ψωνιζω από ιντερνετ. Με προπληρωμενη. Καλυτερες τιμες και ερχονται σπίτι το πολύ σε δεκα μερες. Να προχθες παρελλαβα κατι φωτογραφικες και ένα 32χρονο bear4. Τι είναι το bear4; Ο κωδικος του προιοντος! Το τεσσερα αφορα την κλιμακα τριχοφυιας. Το μηδεν είναι της λογικης «Όταν πάω στον μπαρμπερη γδυνομαι και του φωναζω Τριμαρισε με αλυπητα» και το δεκα είναι «Δεν εχω δει ποτε μπαρμπερη», «Μαμα, η φλοκατη μας τραγουδαει Μαντονα» και τετοια. Τωρα που ειπα Μαντονα, καμια συναυλια θα παμε ρε συ bigDj; Ερχεται λεει η Duffy. Τετοια σκορδοκαιλα! Εδώ θα μου πεις ερχονται οι AC/DC. Τωρα που γερασανε ερχονται και αυτοι. Ουτε στην Ακροπολη δεν θα μπορουν να ανεβουν. Αν και εκει ειναι η θεση τους. Μαζι με τα αλλα αρχαια. ΕΙΜΑΙ Ο ΠΕΤΡΟΣ ΚΑΙ ΜΟΛΙΣ ΤΕΛΕΙΩΣΑ!!!

9 σχόλια:

One Big DJ είπε...

den to pisteyw oti evales to tsoli pou leei ton kairo..lol

fysika kai tha pame se concerts! whenever u like! :)

stella είπε...

θες σεξ ,θες σεξ!επειγοντος!

προβλεψη!
θα κανεις σεξ με 2,3,10 τεκνακια που θα παρασυρεις οπως παντα ταζοντας τα πως θα τα κανεις μοντελες!

Τι παραγελια εκανες?
τριχωτους δονητες?και για την φιλη τπτ?

Μωρο μουυυυυυυ μου μου!
Ατελειωτο!!!
Φιδαρεεεεεεεε μου!!

tovenito είπε...

χα, μου άρεσε αυτό το κείμενο! ελπίζω να μη θες να γίνεις πετρούλος της μπλογκόσφαιρας και να τελειώνεις κάθε μέρα!
το 4αρι καλό νούμερο μου ακούγεται.

b|a|s|n\i/a είπε...

χαχα! είμαι ο βασίλης και δεν έχω λόγια!

uberbastard είπε...

Πετρο, εδω στην κλινικη που μ'εφερες μου ειπαν οι γιατροι να σταματησω το blogging γιατι κανω κακο στον εαυτο μου και στους αλλους.

υ.γ. πες την αληθεια οτι μαλωσαμε γιατι εγω ηθελα bear3

apparos είπε...

τρέμω από τα γέλια!
τι γλαφυρά περιγράφεις το bear4!
Πρόσεχε που τελειώνεις και υπάρχουν υφάσματα και έπιπλα που δεν καθαρίζουν!

the boy with the arab strap είπε...

:)))
συναυλιες εχει αρκετες τους μηνες που ερχονται με καλες μπαντες .

Ο ψεύτικος Πέτρος είπε...

big@piga kbhta xthes. Poli ma polikalo concept. Na pas

stella@apo sex na fan kai oi kotes vre-oi moutzes oi kotes! Pes ti thes kai to paragelnw.

tovene@ egw protimw ta 7aria alla opws volevesai. Exoume kai sto noumeraki sas se diafora xrwmata!!!

basnia@ kai kala kaneis giati to post einai teleiws koulo!

uberbastard@ I don't wanna go to rehab, baby no no no!!! Fevrouario pou tha se vgaloun ela na ta poume giati sto episkeptirio den prokamw na erthw!!!

apparos@ Asta apo xthes katharizw!

photonio@ ithela na paw sugah galore alla den ta katafera...
mpouuuuxououou...

Ανώνυμος είπε...

Μου θύμισες τώρα (ο ρυθμός και το ύφος του λόγου σου) έναν τύπο που έβγαινε τα Σάββατο το πρωί-μεσημεράκι στο Nitro Radio και το τι έλεγε... απίστευτος.

Καλό βράδυ.

Myspace profile:Πήγα κ' ήρθα, που λενε...

Αν με βαρεθηκες...

Σημειωση για τις ετικετες...

Θεώρησα πρέπον να αναφέρω τον δημιουργό και τον τίτλο του έργου τέχνης που επισυνάπτω κάθε φορά στην εκάστοτε ανάρτηση… Ελπίζοντας να βοηθήσω έστω και λίγο την αισθητική μας… Δείτε λοιπόν τις ετικέτες…

Για Μένα

VerveEarth (Τι να κανω αφου με παρακαλεσανε οι ανθρωποι να τους διαφημισω!!!)

ok...that's just ego!!!