Δευτέρα 24 Νοεμβρίου 2008

My desktop at work


Πρωί Δευτέρας μετά από ένα χαλαρό έως πεθαμένο Σαββατοκύριακο και μια γαμω-το-κερατο-σου-παλιο-ξεφτυλισμενη-που-να-σε-βρουν-στο-ΚΑΤ-μακαρι-και-στο-ευχομαι-μωρη-μουλαρα-Παρασκευη! Πρέπει να αρχίσω γιόγκα σκεφτόμουν. Μετά κατάλαβα ότι έφταιγε ο Άρης στον Τοξότη που η μοίρα μου και τόσων άλλων Τοξοτών, Διδύμων, Παρθένων( αυτοί τελείως χάλια είναι τελικά ναι;) και Ιχθύων (αγαπώ) έχει αποφανθεί πως μια είναι η ποινή έως τις 27/12: Μαστίγωμα. Χάλια η πλάτη πως το φοράς το ξωπλατο; Να φανταστείς είχα έτοιμη μια όχι αστεία αποδομηση του Βασιλείου της Γαλλίας και έκαμνα τόσες μέρες να την αναρτήσω και πολύ ωραία τραγούδια έβαλα και μπράβο μου, να ξεστραβωθείτε όλοι που ακούτε Ρεμο –πολύ μου άρεσε το καινούργιο του cd που κατέβασα άμεσα γιατί μετά από την ποιότητα θέλω και λίγο ιερά οδό. Σήμερα άλλαξε η διάθεση μου μόλις είδα ότι οι μαλακίες που έκανα την Παρασκευή στην δουλειά-άργησα 3ωρες- δεν είχαν κανένα αντίκτυπο, πλέον, στην εργασιακή μου καθημερινότητα. Μάλλον όλοι έκαναν σεξ το weekend!!! Ακούς Μαλερ; Όχι στο λέω γιατί γράφεις ότι δεν έχεις άντρα- όπως και τόσοι πολλοί άντρες και ακόμα περισσότερες γυναίκες θα έπρεπε να γράφουν αλλά το παίζουν οι «αδιάφθοροι». Πάνε παιδί μου μια βραδιά στο Mayo με μπλουζάκι «Ήμουν και γω στο Μέγαρο» και θα δεις τηλέφωνα που θα μαζέψεις. Ενημερώθηκα ότι εκεί μαζεύονται όλες οι ιντελεκτουελ. Ξέρεις για τι άλλο ενημερώθηκα αυτές τις μέρες; Για την ζωή μας που μπορεί να παίξει δράμα, περιπέτεια, καλή και κακή πιο συχνά κωμωδία. Εμείς κριτικοί κινηματογράφου. Ελπίζω μόνο να παραμείνω αντικειμενικός και όχι κακιασμενος. Να μην θάβω αδιακρίτως. Έχει και καλά φιλμάκια το φεστιβάλ αυτό. Έλα χαμογέλα λίγο… Έτσι! Υ.γ: Η φωτο στο ντεσκτοπ ανήκει στον καλλιτέχνη lost thoughts. Την οικειοποιήθηκα και την έχω να με ηρεμεί.

9 σχόλια:

mahler76 είπε...

Αγάπη στο Mayo μαζεύονται όλες οι ξινές αδερφές αππαπαπα.

Αχ ακόμα δεν έχω ακούσει τις τελευταίες συλλογές, αλλά αυτή την στιγμή σου γράφω ακούγοντας την εισαγωγή από τους "Αρχιτραγουδιστές της Νυρεμβέργης".

Ακυρο εντελώς που στο λέω άλλα με κάποιον ήθελα να το μοιραστώ.

Καλημέραααααα

Pink_Fish είπε...

Ανθισμένα λιβάδια! Το καλύτερο μου. Αυτή τη γ…..η Παρασκευή άστη να πάει στην ευχή! Στο Mayo έχω πάει κι εγώ (ψιλοάσχετο αυτό που λέω, το ξέρω), από τις ωραιότερες ταράτσες στην Αθήνα, όπου παραλίγο να κάνω κονέ με ωραιότατο (straight, μάλλον) γκαρσόνι, αλλά εγώ ως συνήθως στη κοσμάρα μου (Καρκίνος γαρ) αγνοούσα το φλερτ του και μια φίλη με προσγείωσε στην πραγματικότης αφού είχαμε απομακρυνθεί 1 χλμ. από το μαγαζί. Ενιγουει, αυτά προ συντρόφου και προ παιδιού εις την κοιλίαν. Χωρίς πλάκα, έχω κατεβάσει κι εγώ μια φωτογραφία του lost thoughts και την έχω στο ντεσκτοπ, είναι ένα ωραίο ηλιοβασίλεμα που λούζει τη θάλασσα. Αυτή η εβδομάδα θα είναι κα-λυ-τε-ρη!

the boy with the arab strap είπε...

ευχαριστω για την επιλογη της φωτο .
στο mayo δεν εχω παει οποτε δεν εχω γνωμη , αλλα εχω ακουσει οτι η ταρατσα εχει καλη θεα . καλημερες ...

xipasmenos είπε...

Εσύ κριτής; Μάλλον σκηνοθέτης!!!

tovenito είπε...

τι νεύρα είναι αυτά;;;;;;

Ο Μικρός Ναυτίλος είπε...

Ο Άρης φταίει για αυτά που περνάω; (είμαι από τους διδύμους- το καλό είδος όμως). άλλο Α είχα στο μυαλό μου να φταίει αλλά δεν πειράζει.

join the club!

έχω χρόνια να πάω στο mayo, μού θυμίζει το πιο βαρετό ραντεβού της ζωής μου, απαπα.

άσχετο.

Ο Μικρός Ναυτίλος είπε...

επίσης, πώς άργησες τρεις ώρες; κι εγώ αργώ οκ, αλλά κανά μισάωρο, 40 λεπτά (το αλκοόλ δεν μ αφήνει να ξυπνήσω, μού φέρνει νύστα).

One Happy Dot είπε...

καλέ!!!! τι μονόπρακτο ποστάκι είναι αυτό??!!! Παλι καλά που θυμήθηκες να βάλεις και τη φωτογραφία του desktop σου για το ξεκάρφωμα ώστε να μην σε πούμε γκρινιάρη! :P

One Big DJ είπε...

pou eisai esy??

Myspace profile:Πήγα κ' ήρθα, που λενε...

Αν με βαρεθηκες...

Σημειωση για τις ετικετες...

Θεώρησα πρέπον να αναφέρω τον δημιουργό και τον τίτλο του έργου τέχνης που επισυνάπτω κάθε φορά στην εκάστοτε ανάρτηση… Ελπίζοντας να βοηθήσω έστω και λίγο την αισθητική μας… Δείτε λοιπόν τις ετικέτες…

Για Μένα

VerveEarth (Τι να κανω αφου με παρακαλεσανε οι ανθρωποι να τους διαφημισω!!!)

ok...that's just ego!!!