Τρίτη 18 Νοεμβρίου 2008

Contestato (Με προκάλεσες...)


“Ε perché non vedo canzone italiana?”
ρώτησε με την στεντόρεια φωνή του ο μπλογκ βασιλιάς τοβένε.
Ήταν φανερά εκνευρισμένος και κανένας από τους μπλογκ αυλικούς του δεν ήθελε να διαρκέσει αυτός ο εκνευρισμός. Είχαν πάρει το μάθημα τους από την τελευταία φορά που θύμωσε ο μεγαλειότατος.
«Ο μπλογκ θεός να μας λυπηθεί αν δεν κάνουμε γρήγορα κάτι», κλαψούρισε ο ξιπασμένος.
“Perdere la mia pazienza” βρυχήθηκε ο ηγεμόνας.
«Τι καλά που θα ήταν να ξέραμε και Ιταλικά;» είπε η κηλίδα.
«Ου, να χαθείς αμόρφωτη! Τελευταία! Βλαχαρα» την επέπληξε η σακαφιωρα που την είχε καταλάβει το πνεύμα του Χατζηστεφανου από τις 16 Σεπτεμβρίου του 2005 –Τρίτη ήταν θυμάμαι, γιατί βλέπαμε 7 Θανάσιμες Πεθερές!!!
«Ειρήνη ημυν» προσπάθησε να ηρεμήσει τα πνεύματα η ναφ «Αφήστε τις έχθρες και ελάτε όλοι μονιασμένοι να βρούμε μια λύση. Έχουμε και γυναικόπαιδα στο μπλογκπαλατι».
«Mi aspetto una risposta» ούρλιαξε σχεδόν ο τύραννος.
Το ροζ ψαράκι λιποθύμησε!
«Καλέ, ένα νερό για την έγκυο!» είπε ο μαλερ που πρόλαβε να την πιάσει πριν σωριαστεί στο κρύο μαρμάρινο-πανάκριβο το Καρύστου, σου λέει- δάπεδο.
«Εγώ θα σας βοηθήσω!» πετάχτηκε ο Πέτρος
«Θα πας για νερό; Αχ φέρε μου και μένα ένα ποτήρι» είπε ο εναςαποτουςανθρωπους.
«Όχι παιδί μου, με τον βασιλιά θα βοηθήσω. Μαντέψτε τι έχω στην τσέπη μου. Μια συλλογή από ιταλικά κομμάτια. Όχι τόσο του γούστου του, πιο mainstream, αλλά την δουλειά τους την κάνουν» απάντησε ο Πέτρος και κατευθύνθηκε προς το player.
Πατώντας το play έζησαν αυτοί καλά και εμείς...
-Stop!!! (φωνή Καραμήτρου) Καλά έτσι απότομα θα το τελειώσεις; Είμαστε και μεις εδώ. Δεν έχει ρολακι για μας; Τέτοια γαϊδουριά;
-Άσε με αγάπη μου έχω και δουλειά και την έχω παρατήσει στη μέση!!!
-Θα σε καταγγείλω στο σύλλογο!
-Μωρ’ δε πα να βγεις και στην Τατιανα, εγώ φεύγω και σου αφήνω μια λίστα με ιταλικά τραγούδια για να κατεβάσεις, μετά από πρόκληση του τοβενε. Διότι εγώ ως γνωστόν δεν αφήνω πρόκληση αναπάντητη!!!




01“Un Nuovo Giorno O un Giorno Nuovo” Claudio Baglioni
02“Convivendo” Biagio Antonacci
03“Senza Di Me” Anna Oxa
04“Non ti scordar mai di me” Giusy Ferreri
05“Napule E' “ Pino Daniele
06“Margherita” Riccardo Cocciante
07“Certe Notti” Ligabue
08“Albachiara” Vasco Rossi
09“Io Camminero' “ Umberto Tozzi
10“E Se Domani” Mina
11“L'Appuntamento” Ornella Vanoni
12“Tutti I Brividi Del Mondo” Anna Oxa
13“Una Canzone Per Te” Vasco Rossi
14“Se Telefonando” Mina

15 σχόλια:

Pink_Fish είπε...

επειδή όντως λιποθύμησα...από το γέλιο όμως, θα μου πει κανείς τι έγινε μετά? :)Πολύ καλό

the boy with the arab strap είπε...

η καλυτερη απαντηση σε σχολια

xipasmenos είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
xipasmenos είπε...

Non vioglo questo re. Non hai dovuto fare questo playlist!!! Adesso tovene pensa que faremo che vuole!!!!

"MCR"
(movimento contro il re)

uberbastard είπε...

προφανως δεν ανηκω στην αυλη του τοβενε...μπορεις να μου πεις τι ρολο παιζω?

tovenito είπε...

@xipasmene
parli l' italiano caro?
non sono il re!
sono solo un commento, un commento che fa pensare..xexe

@ πέτρος την κατεβάζω subito! μα τι ευγενικό παιδί! θα έχεις την εύνοια μου από τούδε

One Big DJ είπε...

Mono kai mono gia to ti italika anevases r e s p e c t !

Naf είπε...

και εμένα με αρέσει!!!θέλουμε κι άλλο!!

mahler76 είπε...

Παλή καλά που δεν είπα "μωρή την έγκυο" γιατί μετά θα μας έπεφτε από τα χέρια.

Το αστείο είναι ότι διαβάζοντας έλεγα μέσα μου "ο karamitros που είναι?".

Τελικά έκανε εμφάνιση τελευταία στιγμή, πέταξε τα αυγά του και κέρδισε το χειροκρότημα.

Thanks και ια την 2η συλλογή. Αν είναι τόσο καλή όσο η χτεσινή θα είναι σούπερ.

Ο Μικρός Ναυτίλος είπε...

νομίζεις ότι έτσι θα με ξεπετάξεις; όχι, άδικα έκατσα στον σκηνοθέτη; θέλω ολόκληρο θεατρικό!

μόνο ο mahler πάντως αναγνώρισε την αξία μου. φεύγω τώρα, χοπ χοπ.

mahler76 είπε...

@Los Karamitros
χοπ χοπ? με άλογο ήρθες στο ραντεβού?

Ο Μικρός Ναυτίλος είπε...

@mahler όχι απλά ήταν ο ήχος από τα ελαφρά πηδηματάκια :-)

mahler76 είπε...

@Los Karamitros
χαχαχαχαχαχα

pastlifedreams είπε...

να πιστεψω δηλαδη οτι λογο δουλειας το εκοψες στη μεση ?

One Happy Dot είπε...

Γιατί πρέπει δηλαδή εσυ να είσαι ο καλός και να δίνεις τη λύση κι εμάς να μας περνάει από γενιές 14 η sakafiora??? Γιατί είναι δικό σου το Blog και ότι θέλεις γράφεις θα μου πείς και δίκιο θα έχεις...questa e la vita! :P

Myspace profile:Πήγα κ' ήρθα, που λενε...

Αν με βαρεθηκες...

Σημειωση για τις ετικετες...

Θεώρησα πρέπον να αναφέρω τον δημιουργό και τον τίτλο του έργου τέχνης που επισυνάπτω κάθε φορά στην εκάστοτε ανάρτηση… Ελπίζοντας να βοηθήσω έστω και λίγο την αισθητική μας… Δείτε λοιπόν τις ετικέτες…

Για Μένα

VerveEarth (Τι να κανω αφου με παρακαλεσανε οι ανθρωποι να τους διαφημισω!!!)

ok...that's just ego!!!