Δευτέρα 15 Ιουνίου 2009

It’s Not My Birthday Anymore... (Τριάντα,ολογράφως)


Ναι και πάλι ναι! Είμαι επισήμως στα ωραία μου 30!!! Τι να κάνω;; “Ένα τράβηγμα να κάνεις γιατί έχεις αρχίσει να ρυτιδιαζεις” Καθόλου πρωτότυπο. Next. “Κάνε μαλλί” Δεν έχω μαλλιά σου λέω!!! Με τον πόνο μου παίζεις; Που πάω κομμωτήριο και με ρωτάει η περιχαρής τριχοκαλλιτέχνιδα “Πώς να το κάνουμε το μαλλάκι ;” Αφού και συ μωρή μαλλάκι το αποκαλείς, σαν τι να το κανες; Ραστα; Άστα να πάνε άστα. “Να κάνεις μια λιποαναρρόφηση” Δεν μπορώ κάνω κοιλιακούς “Και περιμένεις χαΐρι και προκοπή από δαύτους; ” Γιατί; Ξέρεις κάτι που πρέπει να μάθω; “Ναι, γλυκέ μου…το τηλέφωνο του πλαστικού χειρούργου” Ακολουθεί ραντεβού με τον ειδικό.
–Καλησπέρα σας
-Καθίστε
-Θα με αντέξει η πολυθρόνα;
-Έχει αντέξει χειρότερα
-Ωραία…λοιπόν… μια λιποαναρρόφηση σκέφτομαι να κάνω όπως σας είπα και από το τηλέφωνο
-Τι μια αγάπη μου; Εσύ για να στρώσεις θες δυο την ημέρα!
-Τόσο χάλια γιατρέ;
-Όχι…τόσο ακριβά.
Νομίζω πάντως πως είμαι στα καλύτερα μου και δεν θέλω σχόλια πάνω σε αυτό!
Τριάντα, ολογράφως, λοιπόν και είπα δεν θα κάνω τιποτις για να το γιορτάσω. Παρόλα αυτά ξέρεις τι ωραία που τα πέρασα τα γενέθλια ;
Ωραιότατα. Ναι, τι να σου λέω.
Έφυγα από το ΚΑΤ γύρω στη 1 το βράδυ! Μη ρωτάς γιατί. Καλά ρώτα… Απλά ήταν ένα επεισοδιακό βράδυ.
Χθες ήμασταν σπίτι και σαπίζαμε και περιμέναμε να μας φέρει φίλος τον νέο του φίλο να τον γνωρίσουμε και να μας γνωρίσει. Περιττό να σου πω ότι η γνωριμία έγινε μέσα σε ένα αυτοκίνητο στο δρόμο για το κέντρο υγείας του Βύρωνα. Από ‘κει στο Μαρούσι για τελικό ρεκτιφιέ και πίσω στο σπίτι μπας και ρίξουμε κάνα ύπνο με δεμένο χέρι και ράμματα και τρεις αρτηρίες κομμένες.
Δεν μπορώ να έχω παράπονο. Α, όλα και όλα. Δεν πλήττουμε καθόλου όμως.
Θα ξεχάσω εγώ που στο πρώτο μου μπάνιο σαβουριαστηκα σε κάτι σκαλιά, που κακό χρόνο να χουνε Παναγία μου, και μου φύγε όλο το μπιγκ τοου, ε; Αλλά εγιανα σε χρόνο ντετε. Ανάπλαση κυττάρων άψογη ο 30ρης.
Τι περίμενες και συ; Να αποσυρθώ;
Όχι!
Τα καλύτερα έρχονται!
Σαν απειλή μου ακούστηκε αυτό.

19 σχόλια:

the boy with the arab strap είπε...

ma kala ti zwi kaneis kai exei geraei to proswpo soy prin tin wra toy ? min kaneis tipota exoyn endiaferoyn ta simadia toy xronoy :))
na ta ekatostiseis , xronia soy kala , exeis dromo akomi ....

One Happy Dot είπε...

Χρόνια Πολλά και καλά για όταν ήταν τα γεννέθλια! άλλωστε, αν περνούσες μια συνηθισμένη μέρα σαν όλες τις άλλες με τούρτα, κεράκια, μακρόσυρτο φου που σου βγαίνουν τα πνευμόνια και μια κρίση ηλικίας θα ήσουν καλύτερα? Οχι για πες! :) Να σε χαιρόμαστε!

b|a|s|n\i/a είπε...

περαστικά! χιλιόχρονος και πάλι! και με προσοχή! :)

Hfaistiwnas είπε...

Άντε βρε; Περαστικά να είναι! Και του χρόνου θα τα γιορτάσεις καλύτερα!!!!
Πολύχρονος!!!

PN είπε...

Πφφφ...γενέθλια χωρίς απρόοπτα δεν έχουν κανένα απολύτως νόημα.Θα ξεχάσω εγώ τότε που την βγάλαμε στο ΚΥ Γαλατά ντίρλα; Αχχχχ αξέχαστες στιγμές...και ήμουν μόλις 22!!! Αχ πλησιάζουν και τα δικά μου για τα 28...ουάου...που λες να τα σπάσω φέτος; Χαχαχαχα!!!

Αααααααααα....και χρόνια πολλά!! Ό,τι επιθυμείς!!

Leviathan είπε...

xronia pollaaaaaa!!! mia xara einai ta 30 :) :) filia kai kali evdomad
a!!

Man laying down είπε...

Ante siderenios (akoma perimeno to mail )

apparos είπε...

Γέρασες! Κάνε τόπο στα νιάτα! :P
Χρόνια Πολλά Πέτρο με υγεία και ότι άλλο επιθυμείς! :D

Pink_Fish είπε...

Αυτό με το ατύχημα δεν το πολυκατάλαβα. Ας αφήσουμε όμως και κάτι στο σκοτάδι...Καλώς ήλθες στα θερτυ σαμθινγκ (sic). Aν πετύχει το liposuction θέλω τηλέφωνο χειρούργου :)

relative_stranger είπε...

έτσι αγόρι μου αυτή την αντιμετώπιση θέλουμε και θέλει και ζωή τα καλύτερα πάντα έρχονται κι ας μείνουν από βενζίνη στο δρόμο

tovenito είπε...

χρόνια πολλά και αληθινά ψεύτικε!
να σου πάνε όλα "δεξιά"!
ε χμ..

Dr_MAD είπε...

Ωχ! Χρόνια πολλά έστω και καθυστερημένα :P

*εγώ ακόμα 21 είμαι

Aντώνης είπε...

Χρόνια σου πολλά! Ακούω και τα δικά μου καμπανάκια να χτυπάνε...

stella είπε...

χρονια πολλα,καλα και να φυγεις μακρια να ανοιξεις τα φτερα σου εξω,να γραφεις τελειες μουσικες
ομορφα λογια και να με εχεις (αν θες σε μια γωνια) της ζωη σου!


μακια καρδουλα μου!!

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια Πολλά συνομήλικε...

One Big DJ είπε...

xronia polla kai agapimena..

Appelsinpigen είπε...

καθε ηλικια εχει τη χαρα της...

κι αυτο στο λεει ένα ξωτικο που φοβαται το χρόνο...

ευχομαι ολες οι στιγμες σου με φιλους ή χωρίς να είναι ξεχωριστές και να σε κρατάνε πάντα σε εγρήγορση!να μην πλήττεις ποτέ!!!

Ο ψεύτικος Πέτρος είπε...

photonio@plaka kanw, den exw kan parathrisei rytides(pou fysika kai ua exw
one happy@ analoga tin tourta!!! an itan nutelloturta?
basnia@thank u
hfaistiwnas@ thank u episis
vk@ paparizou na pas!!!!
leviathan@ wraiotata ta 30 safestata
man laying@ to pires???
apparos@ egw kai i anna vissi kai o mikroytsikos

Ο ψεύτικος Πέτρος είπε...

pink fish@ sto nosokomeio ygeia tha vreis tin kalyteri methodo.
stranger@ pes ta pes ta!!!
tovene@ deksia? kai esy nou-doy-la(ΝΔ)?
MAD@ MA YPARXOUN AKOMA AYTES OI ILIKIES?
ANTWNIS@ ante kalws na mpeis
stella@ i kalyteri eyxh.
last night@ sto sex pantws opws grfaeis kai esy, den paradidoume opla!!! Kalyteroi apo pote!!!
dj@ thank u fou-dj
elf@ ayti einai i eyxi pou kanw kai egw.
fiia se olous

Myspace profile:Πήγα κ' ήρθα, που λενε...

Αν με βαρεθηκες...

Σημειωση για τις ετικετες...

Θεώρησα πρέπον να αναφέρω τον δημιουργό και τον τίτλο του έργου τέχνης που επισυνάπτω κάθε φορά στην εκάστοτε ανάρτηση… Ελπίζοντας να βοηθήσω έστω και λίγο την αισθητική μας… Δείτε λοιπόν τις ετικέτες…

Για Μένα

VerveEarth (Τι να κανω αφου με παρακαλεσανε οι ανθρωποι να τους διαφημισω!!!)

ok...that's just ego!!!