Τρίτη 3 Φεβρουαρίου 2009

Το γλυκό σου στο ψυγείο μου


“Μερικές φορές είναι αυτό που απλά λένε «Δεν έχω λόγια». Σε κοιτάζω στα μάτια. Στο μέτωπο. Χαϊδεύω τις γωνίες του προσώπου σου. Τα χέρια, το στήθος σου. Δεν μιλάω. Ποιος εγώ! Ο μεγαλύτερος φαφλατάς της Ιστορίας. Σε κρατάω αγκαλιά. Σου κρύβω τα ρολόγια για να μην φύγεις. Σε φιλάω σαν να είσαι παιδί. Όλα όσα γράφουν τα ποιήματα, ψιθυρίζουν τα τραγούδια και φανερώνουν οι ταινίες, τα ζω. Νιώθω αστείος. Οι άμυνες μου κάνουν μια τελευταία προσπάθεια να με κρατήσουν στη γη αλλά εγώ έχω πάρει φόρα. Στη δουλειά όλα καίγονται και εγώ γελάω. Νέρωνας. Τρελός. Μετά φεύγεις. Κρίμα. Ούτε καν πλησιάζω στο κρεβάτι. Δεν ξέρω γιατί; Χθες κοιμήθηκα μόνος μου στον καναπέ. Με ανοιχτό παράθυρο. Να φύγει η μυρωδιά σου από το σπίτι. Ας ξέρω πως την έχω στο δέρμα μου. Να φύγει για να μην με λιώσει. Εκατό τόνοι πάνω μου και κόμπος στο λαιμό. Στο δεύτερο μας ραντεβού έβγαλες ένα κουτάκι από τη τσέπη σου και μου το έδωσες. Ένα μικρό κόκκινο τραπέζιο. Τυλιγμένο με μπλε κορδέλα. «Μέσα έχει δυο σοκολατακια». Δεν το άνοιξα. Σε έπιασα στη μέση του δρόμου και σε φίλησα. Αφέθηκα. Το μετέφερα ευλαβικά σπίτι. Σαν άγιο. Του άδειασα θέση και το βαλα στο ψυγείο. Τώρα άδειο είναι το ψυγείο και μόνο του μέσα το κουτί. Περιμένει να ανοιχτεί. Αλλά εγώ δεν του δίνω σημασία. Το αφήνω να μου λέει κάθε που ανοίγω την πόρτα, για σένα. Καινούργια πράγματα. Τα ξέρει όλα. Και ξετυλίγει σαν καλός παραμυθάς την ιστορία του. Λίγο μου μοιάζει. Μα τ’αποφασισα. Τέρμα τα παραμύθια κύριε Πέτρο. Αυτή την φορά δεν θα γλιτώσεις.”Μα ο κύριος γέλασε δυνατά και κούνησε το κεφάλι του…

10 σχόλια:

the boy with the arab strap είπε...

καλη σου μερα , ομορφη !!!!

One Big DJ είπε...

ti omorfa pou pername...

apparos είπε...

Κόλλησα μέλιαααα!

Σοκολατάς ο τύπος!! Το "Λεωνίδας" λες να σημαίνει κάτι;!

One Happy Dot είπε...

δεν εχω λόγια...τα είπες ολα εσυ, ο μεγαλύτερος φαφλατάς της ιστορίας! :) καλή συνέχεια...

b|a|s|n\i/a είπε...

άστον να κουνάει το κεφάλι του και χαμογέλασέ του παραμύθια με τρέλα και κορδέλα!

stella είπε...

πες τα ολα πες τα ολα!
μονο σοκολατακι επεσε?

αχουτο καλο μου που ερωτευτηκε!!!
(καλα να παθεις γκρινια )!!!

PN είπε...

Είναι πολύ ωραίο τελικά αυτό το αίσθημα να νιώθεις ελεύθερος να φιλήσεις κάποιον στη μέση του δρόμου. Χωρίς να σκεφτείς ούτε για μια στιγμή τα βλέμματα γύρω. Και όλα αυτά για ένα κουτί με δύο σοκολατάκια. Η δύναμη της σοκολάτας; Η δύναμη του αριθμού; Η όποια δύναμη τελοσπάντων...;

tovenito είπε...

βλέπω το μικρό κόκκινο τραπέζιο έγινε και μικρό κόκκινο φόντο!
πάντως ο τίτλος του ποστ θα μπορούσε να είναι και πολύ προχωρημένο σεξουαλικό υπονοούμενο! λολ

Ο Μικρός Ναυτίλος είπε...

wow, καλά η περιγραφή είναι γαμάτη!

για καλά σοκολατάκια προτείνω godiva. άσχετο με το κείμενο αλλά είπα να πω κι εγώ κάτι.

ματς μουτς και να το χαρείς (όχι το σοκολατάκι, το παλλικαρόπουλο).

Ο ψεύτικος Πέτρος είπε...

eiste pantws...
poly remalia etsi?
kazoura stin kazoura?
ma ti allo tha pei o stomas sas?
apo glyka sxolia mexri seksoualika yponooumena?
kali mera paides
na ste oloi kala
erxetai i anoiksi!!!!!!
asxeto?
katholou

Myspace profile:Πήγα κ' ήρθα, που λενε...

Αν με βαρεθηκες...

Σημειωση για τις ετικετες...

Θεώρησα πρέπον να αναφέρω τον δημιουργό και τον τίτλο του έργου τέχνης που επισυνάπτω κάθε φορά στην εκάστοτε ανάρτηση… Ελπίζοντας να βοηθήσω έστω και λίγο την αισθητική μας… Δείτε λοιπόν τις ετικέτες…

Για Μένα

VerveEarth (Τι να κανω αφου με παρακαλεσανε οι ανθρωποι να τους διαφημισω!!!)

ok...that's just ego!!!