Τετάρτη 23 Ιουλίου 2008

Φυλακιο


Αισθάνθηκα να σαλεύει κάτι πάνω μου. Ανάμεσα στα πόδια μου. Ήθελα να πέσω πάνω του και να του σκίσω τα ρούχα. Καιγόμουν. Ήμασταν σε ένα φυλάκιο. Αυτός καινούργιος. Εγώ παλιός. Πέρασε από μπροστά μου με το κολλητό του μαύρο φανελάκι. Από κάτω ένα σλιπ. Μέσα σε αυτό να ασφυκτιά το μέγεθος του. Οι γλουτοί στητοί και περήφανοι. Φανταζόμουν τον σφικτήρα του πρωκτού του να αδημονεί. Για μένα. Με κοίταξε ανυποψίαστος. Δεν χαμογέλασε. Ευτυχώς. Οι πλάτες του είχαν σταγόνες ιδρώτα. Καυτή μέρα. Σίγουρα. Μπήκε στα ντους. Φαντασιωθηκα. Έτρεξα στο κρεβάτι να κρύψω τη στύση μου. Έκλεισα τα μάτια. Είδα τα ρούχα του κρεμασμένα. Υδρατμοί. Μύρισα. Ήμουν εκεί. Γύρισε και με κοίταξε. Άπλωσα το χέρι και χάιδεψα το στήθος του. Τόσο απαλό. Έσκυψα και το δάγκωσα. Με έσπρωξε στον τοίχο και με έγδυσε γρήγορα και βιαία. Όταν έβγαλε τα πάντα με πήρε στο στόμα του. Τελείωσα για πρώτη φορά. Τον γύρισα. Και τον πήρα έτσι όρθια χωρίς καμία αντίρρηση. Τελείωσα ξανά. Ήμουν στο κρεβάτι μου. Μπήκε στο θάλαμο. Έβγαλε την πετσέτα. Αυτή την φορά δεν φαντασιωνομουν. Ήταν αληθινό. Λίγα εκατοστά από τα μάτια μου. Χαϊδευόταν. Ήξερε ότι δεν κοιμόμουν. Δεν έκανα τίποτα. Αυτός αυνανιστικέ. Πήρε το σπέρμα του στα δάχτυλα του και το γεύτηκε

2 σχόλια:

Mailo® είπε...

ίίίίίί....... Κοίτα αν δεν είχα πάει στρατό μπορεί να μή σε πίστευα αλλά έχω πάει κι έχω δεί ΠΟΛΛΑ κι εγώ οπότε... Ναί...

Καλώς σε βρήκα (από τον Κρασάκι & Νερό) και καλό ξεκίνημα!!!

Mailo® είπε...

Το γραμματόσημο πού το βρήκες???
Φαντάζομαι είναι αληθινότατο ε ?

Myspace profile:Πήγα κ' ήρθα, που λενε...

Αν με βαρεθηκες...

Σημειωση για τις ετικετες...

Θεώρησα πρέπον να αναφέρω τον δημιουργό και τον τίτλο του έργου τέχνης που επισυνάπτω κάθε φορά στην εκάστοτε ανάρτηση… Ελπίζοντας να βοηθήσω έστω και λίγο την αισθητική μας… Δείτε λοιπόν τις ετικέτες…

Για Μένα

VerveEarth (Τι να κανω αφου με παρακαλεσανε οι ανθρωποι να τους διαφημισω!!!)

ok...that's just ego!!!