Κυριακή 28 Μαρτίου 2010

R.i.P etros (Το τελευταιο πόστ)



13 σχόλια:

Hfaistiwnas είπε...

Τι συνέβη Πέτρο;
Ελπίζω να είναι όλα καλά πάντως και οι λόγοι να μην είναι τόσο συμαντικοί που θες να σταματήσεις από εδώ..
Καλημέρα..

Unknown είπε...

Εύχομαι να το σκεφτείς καλύτερα.
Καλησπέρα Πέτρο

the boy with the arab strap είπε...

παει και ο πετρος :(

Prisoned Soul είπε...

κρίμα που φεύγεις... εγώ μόλις ήρθα και δεν σε γνώρισα...

Λi είπε...

Εγώ δεν θέλω να φύγεις...
Εγώ δεν θέλω να φύγεις...
Εγώ δεν θέλω να φύγεις...
Εγώ δεν θέλω να φύγεις...



Εγώ..
δεν θέλω να φύγεις.

Δεν θα σου πω γιατί...

Απλά δεν θέλω..

Αυτό που άκουσα με κόλλησε πολύ.
Και το θέλω το ίδιο πολύ.

Θα είμαι εδώ αληθινέ Πέτρ-ε...!

Li...

Young, confused and in love with life είπε...

Geia sou pseftike Petro. Kalos orises nee ... hmmm den 3eroume kan to onoma sou kai as se diavazoume toso kairo. Elpizo o neos anthropos pou emeine na sinexisei na postarei kapou kai na mas dinei ola auta ta iperoxa minimata me tin kalitexniki tous pinelia kathe fora. Kali sou mera 3ene.

apos είπε...

κιόλας;

Obsidian είπε...

δεν κάνει να κλαίμε, έτσι δεν είναι;
είμαστε αγόρια!

εγώ θέλω να σε φαντάζομαι ότι αποχωρείς, και όχι ότι εγκαταλείπεις. Θέλω να φαντάζομαι ότι κάπως κάπου κάποτε θα επιστρέψεις να μας διηγηθείς τις νέες σου εμπειρίες με το δικό σου τρόπο.

αντίο προς το παρόν!
και να θυμάσαι ότι σου χρωστάω κι ένα "καλώς ήρθες" κάπως κάπου κάποτε...

φιλιά...μισά, από αυτά που δεν είναι τα τελευταία ;)

Kος Μηδενικός είπε...

Kανόνισε να επιστρέψεις...θα σε χαστουκίσω...χαχα!

Pink_Fish είπε...

:(:(:( παλιόπαιδο, ζαβολιάρη....

Provato είπε...

χρόνια πολλά κ αλλά ψεύτικε αλλά αυθεντικέ Πέτρε! xxxxx

g for george είπε...

Άντε, ακόμα;

Kος Μηδενικός είπε...

Ρε Δάσκαλε...Rest in Peace είπε ο άνθρωπος!! Δεν είναι όλοι σαν τη δική σου ηλικία που κρατιέσαι κοτσονάτος...χαχα!!!

Myspace profile:Πήγα κ' ήρθα, που λενε...

Αν με βαρεθηκες...

Σημειωση για τις ετικετες...

Θεώρησα πρέπον να αναφέρω τον δημιουργό και τον τίτλο του έργου τέχνης που επισυνάπτω κάθε φορά στην εκάστοτε ανάρτηση… Ελπίζοντας να βοηθήσω έστω και λίγο την αισθητική μας… Δείτε λοιπόν τις ετικέτες…

Για Μένα

VerveEarth (Τι να κανω αφου με παρακαλεσανε οι ανθρωποι να τους διαφημισω!!!)

ok...that's just ego!!!